Verliefd op je klant
Auteur('s) | Veen, Patrick van |
ISBN | 9789047010210 |
Jaar van verschijning | 2017 |
Uitgeverij | Business Contact |
Klanten zijn net mensen... En mensen zijn precies als dieren. Bioloog Patrick van Veen laat in ‘Verliefd op je klant’ zien dat vrijwel alle sociale interactie in de natuur gebaseerd is op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken, zelf verliefd worden en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt ook of je zelf met plezier je werk doet! Met humor, herkenbare voorbeelden en af en toe wat rake kritiek weet Van Veen de kern van goede klantrelaties te raken. Dit boek houdt je een spiegel voor, laat je glimlachen en inspireert en motiveert je om vandaag nog te beginnen. Spread the love!
Bestellen » « Terug naar het overzicht